Hej!

11/7/2011

1 Comment

 
 jag har precis varit ute och lagt 2 olika spår till Evald och Luna.  igår var jag och kollade på lydnadstävlingen jag skulle anmält mig till, men som jag fegade ur i sista stund. jag kan säga som såhär att jag borde verkligen anmält mig... vi hade nog haft en väldigt stor chans till en bra placering :) Evald var hur cool som helst och han kändes så himla trygg att ha med sig. han gjorde ett mindre utfall (=skällde) mot en schäfer som gick väldigt nära och psykade honom med blicken när jag stod och pratade med några gamla klubbkompisar. så det förlät jag honom för ganska snabbt.  det var väldigt många hundar och förare i rörelse och många gick väldigt nära så jag är så himla glad att det gick så bra som det gjorde! :D ett litet, men för oss ganska stort framsteg. 
jag lääääängtar till den dagen då jag vågar mig ut på en tävling och vi får ett okej resultat. 

 
jag kan inte lägga in fler bilder här i bloggen eftersom jag använt upp allt utrymme man får här på "gratis-weebly". har startat en blogg som jag ska försöka koppla till hemsidan där jag kommer fortsätta blogga om vår träning och lägga upp bilder. lite tråkigt att bara läsa en massa text.... jag är verkligen sämst på bloggdesign så just nu ser den förjäklig ut, men jag kommer nog snart lägga in en länk så att ni som läser kan fortsätta följa oss i den andra bloggen :) har ni tips om någon som kan fixa en design gratis eller billigt så får ni gärna skriva en liten kommentar!

ikväll ska jag på en föreläsning på djursjukhuset. det ska bli väldigt intressant :) på tisdag ska jag träffa en SYO och förhoppningsvis få lite klarhet i några (miljoner) frågor jag funderar på när det gäller utbildningar jag är intresserad av och csn och allt annat jag inte förstår mig på i plugg-världen  -__- 

ha det bra ni som läser! :)
kram//Linda

11/6/2011 10:56:28 pm

Vad kul att det gick så bra att ha med Evald dit!
Det kanske ni behövde, så att du vågar anmäla till nästa tävling ;)

Wordpress.com har många fina gratisdesigner :)

Reply



Leave a Reply.