alltså idag är nog världens slappaste dag. gick upp vid 07.30 men har inte fått nåt vettigt gjort. har kollat på olika utbildningar och hängt på hemnet.se och hittat mitt drömhus. evald har legat parkerad i mitt knä och fisit riktiga stinkbomber hela dagen -_- hehe. nuuuuu ska jag ta upp en klöve från frysen, sen blir det nog någon timme i skogen med hundarna skulle jag tro! :) har fått lite mer jobbtider från jobbet de närmsta veckorna, känns skönt för nu börjar sparkontot minska. det känns förresten så himla skönt att ha pratat med en syo och fått lite klarhet i vad som gäller. har redan sökt 2 kurser och till hösten -12 börjar jag förhoppningsvis "på riktigt" med de kurser jag lääänge velat läsa :) synd att jag inte sökte innan (inför höst-11)

ikväll är det frreeedagssssmyyyyyssssss 
hoppas att ni får en fin kväll. 



Leave a Reply.